oinbjudna gäster

är det något jag ska göra eller ska man säga inte göra ? aja men
när jag flyttar till ett eget hem ska jag inte låta det gå så långt att
mina vänner bara kan komma och gå precis som dom vill , typ leva
i mitt hus , äta min mat , duscha i min dusch . nä fy fan ! mitt hur är bara
mitt . typ som en fristad när man inte vill umgås med vänner .

självklart så menar jag inte med detta att jag aldrig kommer bjuda hem
någon . haha . men jag vet hur det är att det som jag nyss beskrev . det
är okej i viss mån men inte för mycket . här hemma har det blivit för mycket
för alla som är här i princip . jag tycker om alla som är här utom en . men
det håller jag för mig själv . men ni får gärna sluta äta oss hur huset .

hur gör man av med en hel brödlimpa och 2 liter mjölk på en dag ? det
tycker inte jag att det är normalt . matvrak !

nog och det här . jag ska sluta gnälla men vad ska man göra . man blir så
jävla trött på att ha det så här . så nu om ni som läser det här och känner sig
träffade kan ju tänka på det , i alla fall litegrann .

tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0