städsug

hur ofta är man siper sugen på att städa ? haha . jag blev det nu i alla fall . så jag tänkte passa på att städa i en timme , eller i alla fall damsuga lite och ta upp nya handdukar till toaletten + att jag ska sätta upp namnlappar på alla hängare . hoppas sedan att folk som är gäster använder gästhanddukarna osv . tack !

får se hur mycket mer jag hinner blogga idag . efter städningen så blir det duschen . sen ska jag träffa syrran och efter det kommer joel . men vi får hoppas på det bästa och att jag har tid för bloggen :) <3




by the way . det här är lampan jag pratade om igår . fast jag vill ha en lila och det fanns inte på bild . snyft . har en rosa hemma på mitt rum . men eftersom jag att jag bestämt att det ska vara lila på skolan så blir det så . punkt slut ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0