twilight , gossip girl m.m

inte förens idag inser jag att jag måste haft en riktigt tråkigt sommar . haha . hur många ungdomar i min ålder läser 8 böcker på en sommar ? det kan ju inte vara riktigt normalt . men jag älskar att läsa böcker det är många gånger bättre än att kolla på tv eller på någon b-film som man hyrt billigt på statoil . jaja , trots detta som kommer jag fortsätta läsa böcker , tyck att jag är fjollig men vadå ? man är ju ingen nörd för att man ligger och läser hela sommaren ? ;)

har till och med hunnit mig in i duschen , wow! ska bara klä på mig , fixa håret och sminka mig sen drar jag . och då blir det nog inget mer bloggande förens imorn någon gång . för man har faktikst inte tid med sånt när man umgås med vännerna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0