uttråkad ..

efter att ha varit hemma nu i cirka 6 timmar kanske så är jag otroligt
uttråkad . vill ha kul , umgås och prata . skolan börjar nästa vecka för
dom som går på ingelstorp . jag vill också ! sista veckan var alltid den
värsta , då längtade man som mest . precis samma sak är det nu men
man har ju ingenting att längta till :(

jag hoppas att alla vi 4 tjejer kommer in på skolan så vi kan bo tillsammas
och umgås , det skulle vara kanon ju . 2 underbara skolår till tillsammans
med er . yey ! ;)

om man skulle ta och vara lite social med resten av folket . men jag orkar
inte det heller . den här veckan tog slut på hela mig . haha . behöver många
timmars sömn för att komma ifatt . eller så kan det ju vara så illa att man
är så himla uttråkad så att man verkligen inte orkar göra något annat ..

verkar som att jag och min lillebror ska till mormor och morfar och plocka
bär nu , suck !  det vill jag verkligen inte . är så jävla tråkigt . men vad gör man
inte har ju lite grejer jag måste betala .


Kommentarer
Postat av: Bubblyheart ♥

sv; allt är bara bra! Visste du att det pågår en tävling där du har chansen att vinna en söt rosa minidator! För mer info läs i bloggen! Hoppas du får en underbar dag!

2009-08-03 @ 17:19:48
URL: http://bubblyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0