YEY :D

fick det här idag :) är så himla glad . trodde inte att dom skulle höra av
sig när d och s ringde och frågade om jag också fått det men inte fått
det :( men sen när jag kollade mejlen och upptäckte det blev jag kanon
glad . så när är det bara att hoppas och vänta på det bästa .. :)

för övrigt så är jag ledsen att jag inte bloggat idag men syrran har suttit
vid datorn iprincip hela dagen . suck . sen var vi hemma hos l och åt bullar
kanon goda bullar , mums ! efter det blev det en långpromenad med melissa
och smirnoff .. dom var faktikst duktiga . kan ju säga att det måste sett roligt
ut eftersom att båda katterna var med på vår lilla promenad också . haha .

fan bilden jag tänkte lägga in funkade inte och jag orkar inte ändra texten där
uppe . haha . lat som jag är . men det förseställde i alla fall en intagning till ett
muntiligt prov för utbildningen jag sökte . klockan 8 på fredag morgon :)

nu har jag cirka 200 blogginlägg att läsa . så det är bara att börja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0