sjuk.

och så har man åkt på influensan.
fy fan så segt det är. feber och en jävla hosta.
det är så att man bara vill lägga sig ner och dö.

idag så kommer man ner till skolan, funderar på om
man ska vara med och kolla på hopplektionen, men efter
5 minuter i stallet så börjar allting snurra så jag
bestämmer mig för att gå någon annan stans.
slutar med att jag är med sara & ida på tappsko kursen.

och nu sitter man här i lägenheten igen, funderar på
vad man ska göra. städa kanske, eller kanske sova.


snart så ska vi till stockholm och jag längtar.
ska köpa balklänning, fy fan så nice det kommer
att bli.

inte långt kvar nu till varken bal eller student.
vad händer efter studenten? uscha!


P&K <3


Kommentarer
Postat av: Pierre

Va de 2 år sen ni va hos Victoria?

2009-02-09 @ 18:55:23
URL: http://finest.se/Vampe

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0