090701

1 juni , idag börjar den bästa sommar månaden .
får man hoppas i alla fall . att det blir mycket sol ,
mycket utav allt . jag ska i alla fall inte bara sitta
hemma och vara lat och tråkig hela dagarna .
jag ska börja vara lite mer social :D haha!

passade på att ta lite sovmorgon till halv 10 idag .
mycket skönt . är ju ändå ingen sol :( men det regnar
inte heller så det är ju tur . men lite mer sol och lite
mindre moln hade inte varit fel ;)

i eftermiddag ska vi till oskarshamn , till optikern .
blä . förstår mig ju inte riktigt på den där gubben .
mysko människa !


Kommentarer
Postat av: Azra

Sv: Jo då, en kompis har precis kommit så vi ska dra till himpabadet.

Hoppas du får en bra dag!

Kram

2009-07-01 @ 12:38:38
URL: http://azrasarajlic.blogg.se/
Postat av: Katja

Ska det inte stå Juli ? =) Har lagt till dig via bloggkoll.. hoppas du gör detsamma och att du läser min blogg. ha en bra dag.

2009-07-01 @ 15:00:19
URL: http://katka.blogg.se/open

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0