27 juli 2oo9

godmorgon alla läsare :) <3
idag är jag trött och sleten . förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden .
jag har sov morgon varje dag och somnar ja, nästan innan halv 12 varje
dag . tycker det är lite mysko .

idag åker jag till högsby en sväng . så trött på att sitta här hela dagarna ;)
fast åker ju hem för att i morgon ska jag klippa och färga håret . yey!
har ju inte gjort det sen studenten . så min utväxt är inte att leka med vill jag
lova . haha .

nu ska jag slänga i mig något att äta , läsa lite bloggar och sen packa och dra
mig mot högsby .

by the way , det är kanon väder idag :) i love it !


Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

Låter trevligt det:) här händer det inte så mkt, ska typ sova snart kl e 1 på natten hos mig:P

2009-07-27 @ 10:00:28
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Carro

Men idag är det fullt tillåtet att sova! sjusovardagen idag ju!

2009-07-27 @ 12:08:40
URL: http://bloggocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0