28 juli 2oo9

om 20 minuter ska jag till emma och klippa mig . jag vet fortfarande
inte hur jag vill ha det . hur kan det vara så jävla svårt ? jag vet aldrig
hur jag vill ha det , hon lär ju tröttna på mig , haha . fast jag har mina
funderingar . men vi får se :) jag lägger upp bilder på det ikväll när jag
kommer till j glömde min kamera där hemma så ni får vänta tills ikväll :)

nu måste jag borsta tänderna . åt ju salami till frukost , inte så smart kanske .
man kan ju inte sitta och lukta vitlök hos frisören . även att resten av jag luktar
skunk , haha . NOT !

vi hörs sen , kära läsare :)

p.s. lägg gärna till mig på bloglovin . jag lägger till dig också ! :)

Kommentarer
Postat av: nina

nu har jag litenniniz även startat upp en konstblogg där jag kommer publicera mina bilder. Lägg även till denna med bloglovin så missar du ingen bild=)

2009-07-28 @ 11:49:39
URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0