löstand, traktor och massa suck !

melissa har sin första lösa tand :) wiie! vet inte om det är något man
ska se framemot . men det gör jag faktikst . även att jag önskade att
hon föralltd vad min lilla busiga söta bebis valp . men tyvärr så är det
ju inte så lätt att alltid få som man vill .. ;)

följde med j ut till tjärhorvet och lämnade ett lass med raps . haha .
fan så tråkigt det är att åka traktor . eller tråkigt är det inte , men det
guppar så jag får ont i min lilla rumpa . men det är alltid lika roligt och
se alla bilister som blir sura för att man ligger i vägen eller för att man
kör sakta . det är typ som att man ger igen för att dom kör sakta när jag
är ute och kör bil , moahaha !

sen ett stort SUCK för när jag kom hem och in i köket där jag lämande
melissa och sara tillsammans för det blir lugnast så . men inte fan hade
dom varit lugna låg tidningspapper över allt . massa kvitton och kuvert ,
kameran och massa annat skit . herre gud . hur hinner dom med allt de där
på den korta studen ? hundar alltså . haha .

nu åkte j tillbaka till jobbet med en traktor och skulle sen komma hem med mat .
så jag hoppas att det blir något gott , annars får jag väl leva med sunes
hambugare . usch , fy och blä !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå hamburgare ? :O han lagar väll alltid typ massa gott ? :P <3

2009-08-01 @ 13:30:24

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0