öland

öland var nice igår .
köpte 2 handdukar , lanza schampoo, balsam
och inpackning mycket billigt , sen blev det
lite pipleksaker till melissa :)
åt god haloumi (hur stavas det?) , sen blev det
lite glass , jag hade ju velat ha after eight men
det fanns ju inte , så lite små besviken var jag
allt . men det får bli någon annan gång :)
kom även på igår att jag hatar att köra bil över
ölandsbron , jag är höjdrädd som ett as och att köra
nära räcket och veta att det är massa vatten nedanför
som jag också är rädd för, usch det var så att jag ville
stanna och gå över istället . men jag klarade mig hela
vägen tillbaka till halltorp alldeles levande :)

nä , nu ska jag lägga mig med min huvudvärk och mina
myggbett på fötterna även under fötterna ? =/ och förstätta
att läsa min bok och försöka sova . hatar att ha migrän ,
eller i alla fall en början till det . jag vill ju sooola !!

hörs sen <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, det får bli på Tre Toppar i Träslövsläge ;);)

2009-07-15 @ 12:51:30
URL: http://bloggocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0