panik !

vad ska man ha med sig ?
jag brukar ju inte åka bort . haha .
jag börjar få lite smått panik nu ..
har ju i alla fall skrivit en packlista , så
nu gäller det väl bara att hitta de kläderna som
jag vill ha med mig , de mesta är ju hos joel .
så blir väl att svänga förbi där imorn och hämta
lite av de grejerna .. kommer bli en jobbig helg
annars . speciellt när favorit skorna är där .

nä , jag tar fan tag i packningen imorn .
jag måste fan ta och lägga mig nu . känner
att mitt huvud inte orkar med riktigt längre .
och när jag känner så är det verkligen dax
för ett par timmars sömn :)

sov gott sweethearts <3


Kommentarer
Postat av: gossip.blogg.se

Hoppas det löser sig me packningen! :)



Har förövrigt en tävling i bloggen där man kan vinna filmen Twilight! Var med du också! ;)

2009-07-01 @ 23:33:02
URL: http://gossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0