090622

snart drar vi mot kalmars djupaste skogar . haha .
inte riktigt kanske  , men nästan i alla fall .
ska bara se till att packa lite grann och jag vet verkligen inte
vad man ska ha med sig . jag har ju en tendens att packa alldeles för mycket .
lär ju behöva massa kläder för vem vet när jag kommer hem nästa gång . haha .

och ikväll ska jag rida med . underbart .
känner mig lite småtöntig när jag skriver så . men har man inte ridit på över en
månad och gjorde det nästan dagligen inna så saknar man det verkligen asmycket .
så imorn lär man ha en underbar träningvärk .

hörs ikväll , för nu ska jag packa och sätta mig i bilen och lyssna på bra musik .
yey .

Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

vilken fin blogg :)

2009-06-22 @ 19:33:08
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0