fy skäms

- jag skulle bloggat mer aktivt idag .
- jag skulle lagt upp massa bilder .
- jag skulle inte bränna mig i solen .
- jag skulle inte äta massa sötsaker .

men blev det så ? nej !
är lite besviken på mig själv nu . får se till att skärpa mig .
ska se om jag orkar bilder ikväll . annars tar jag det imorn ,
och då blir det nog på FB istället .

bestämde mig idag för att börja äta nyttigt . känns inte bra
att jag bara äter massa skit nu för tiden . fy !
så imorn börjar mitt nya liv - försöka i alla fall !

nu ska jag svara på lite kommentarer och fixa lite annat .
sen kanske jag slänger in lite bilder :D


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Känner igen det där..=) Hoppas du haft en trevlig dag i alla fall!

2009-06-30 @ 17:27:24
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0