perfect weekend

finns inte så mycket mer att säga förutom att helgen har varit perfekt!

fredag: mycket lyckad midsommarfest hos dennis :) vi hittade ju värsta tuffa lysmaskarna ;)
              har ju redan berättat om kvällen kom jag på .
lördag: bar av till lammet och grisen väldigt god mat och kul att se alla igen . även jag kanske
              inte var den roligast , men var lite sleten sen midsommar . haha .
söndag: ville döda min hund! hon var jobbigare än någonsin på morgonen , men ska inte klaga
                för hon är världens sötaste ändå :) hämtade även hem tokaji , ska vi kul att få rida lite nu .
                hade mer än gärna ridit en sväng i detta underbara vädret men så hade jag ju inga ridkläder
                med mig så det blir imorn ;)


imorn flyttar jag nästan in till joel också . har ju pållen i närheten av honom så är väl enklara att
bo där än att pendla 20 mil fram och tillbaka . haha . men jag lovar , jag kommer vara i högsby
också . är ju tråkigt att bara sitta ute i skogen hela dagarn . haha ;)

nä nu blir det sängen , är väldigt trött och sleten .
blir väl att mysa framför en film ett tag innan jag somnar också :)

bilder från midsommar kommer upp på facebook imorn . kanske även någon enstaka
här på bloggen också . men idag orkar jag inte riktig !

sen får jag be om ursäkt för att jag varit så inaktiv , men det har ju faktiskt varit midsommar helg
och fint väder så då kan man inte sitta inne vid datorn hela tiden ;)

godnatt <3


Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

Nu har jag utsett mina finalister till veckansblogg. Kolla in om du är en av dom!:)

2009-06-21 @ 22:43:33
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0