storm ?

hm , verkar som att det kommer bli storm .
nä , kanske inte , men det blåser som in i bomben .
varför kan det inte bara vara soligt och blåsa lite svaga
vindar ? när det blåser så här är det bara jobbigt att ligga
i solen . så för min del har jag legat inne hela dagen , kan
ju skylla lite på att jag inte mått så bra idag . jävla huvudvärk !

började dagen med att rida tillsammans med jeanette (om jag minns rätt)
var trevligt med lite sällskap synd bara att det var så varmt , går
ju inte att arbeta hästarna ordentligt . blä ! imorn tänkte jag hoppa :)



michel jackson är död!
det känns inte riktigt bra . har nog inte fattat att der har hänt.
den stora omtalade stjärnan död liksom !
R.I.P! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0