besvikelse

dagen har varit ett helvete . först vaknar man och är så himmla kissnödig, men då funkar inte toaletten , mycket jobbigt!
efter det så har vi urtråkig lektion med mona, lyssnade inte ett dugg! sen pratade hon massor om victoria almgren, att vi måste kolla om hon kan ge oss några bra tips på jobb m.m. suck!
sen de stora provet, gick helt åt helvete!!!! är så besvíken, ville verkligen ha MVG i religion, mina chanser är nog minimala! :'( sen ännu en tråkig lektion med mona tillråga på allt.

matilda och jag kör sedan in till kalmar och solar, det ända positiva på hela dagen. varmt och skönt, snart kommer sommaren!

går till stallet, kommer på hur tråkigt det är att inte kunna rida .. blää! tycker min pålle kan bli frisk igen. Blev mockning och lite putsning av grejer i brist på annat.

kommer till villan och väntar i timmar på att joel ska ringa och hämta mig, men gör han det? NEJ! ¨
ibland blir jag bara så trött på killar, de lovar saker och sen kan dom inte hålla det. suck!

känner att det jag skriver är väldigt deprimerande, och jag är deprimerad! BLÄ!


GODNATT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0