go on my child

tror nog att det är dax att sluta med alkoholen nu.
varenda gång så lyckas de sluta med att man sitter och tjuter.
sedan vaknar man dagen efter mår jävligt dåligt och har smink
i hela ansiktet. inte så nice!
fick även sova inne hos knodden i natt, då NÅGON! låst ute mig
så att jag inte kunde komma in, och sover istället med någon annan
uppe på höskullen!


då sitter man här , väntar på bättre tider, ska väl snart ner till skolan och
äta lite. fick veta att min enda lektion är inställd idag, fy fan så segt.
 har ju inte gått i skolan på hela veckan. i och för sig är det också skönt, men
det är fan inte kul att ligga hemma själv i sängen och inte orka göra något.
aa, jag är en mycket lat person, men idag ska jag faktiskt plugga. göra
färdigt ALLA läxor vi har!


P&K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0