hello högsby

egentligen hade jag planer på att vara kvar i lägenheten i helgen.
men får sedan ett ryck idag på morgonen och bestämmer mig för att
åka hem . rättså trevligt faktikst, fick god mat iaf . sen fick man köra mamma
till kicki, och ska väl hämta dom snart också .

förövrigt så har studentmössorna kommit nu , bild kommer imorn :)
fick även inbjudan till balen idag också , fast jag har ju inte blivit bjuden än! JOEL!? ;)
känns om att tiden bara rinner iväg, snart sitter man där sista dagen i skolbänken
och vet fortfarande inte vad man ska göra.

antagningsproven till flyinge är ju 18 och 19 maj och vi slutar den 20 .
hur kul är det på en skala från 1-10 ? -10000. hate it!

imorn blir det fika på bögarnas cafe med syrran, och några mer ?
blev bara medbjuden för att jag skulle köra dem kanske?
gott ska det bli iaf, ska testa chockladsemlan, den verkade
vara urgod.

nehe, dax för mjukisbyxor och en bra bok nu kanske . ska bara hitta en ;)


P&K <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej :)

Har du skickat in ansökning till Flyinge än?

2009-03-07 @ 10:50:08
URL: http://frldapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0