ursäkta

har verkligen inte haft tid med bloggen, har varit alldeles för mycket att göra just nu .
massa i skolan och massa annat också för den delen ;)

imorn så åker min plutt, kommer sakna honom :(
lilla söta tamino, men han kommer att komma till ett bra ställe där han får mer tid än vad han får utav mig för tillfället .

fixat till balklänningen nu, så snart är den färdigt . kommer bli så vacker . köpt skor och så med, så nu är det bara sminkning, håruppsättning och underkläder kvar . men det fixar sig i veckan (får man hoppas)

åker på praktik imorn också , jag vill verkligen inte!! om det är något jag verkligen inte tycker om så är det praktik, hade hellre varit hemma och gått i skolan . usch för praktik, men som tur är så är det ju bara 1 vecka och 2 dagar . hoppas jag!

nu måste jag städa rummet och greja lite , suck!

hörs framöver <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0