090511

fy vad jag känner mig dålig på det här .
bloggar ju aldrig längre, men ska tag i det ,
efter studenten om jag har mer tid då :P

och så den här veckan så får man köra
volvo 850 , fy fan! det är faktikst nästan så att
man skäms lite ;) haha! min lilla älskade bmw
är lite ledsen och vill inte riktigt som jag vill längre :'(
så nu ska jag lämna in pärlan och se vad felet är,
kommer sakna den gråter!

tävlade ju idag också i nyrbro .
skol-dm , på flipp 1 meter , var faktikst lite små läskigt
med tanke på att jag inte hoppas honom sen vi gick i 1:an
men jag tror faktikst att det gick bra, blev inte placerad, men
kom i alla fall 5:a eller 6:a , har inte så stor koll ;)


saknar J06 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0