bästa tiden i mitt liv <3

varför tar skoltiden slut så fort ? jag är inte redo att gå ut i vuxenlivet .
jag vill fortsätta gå kvar på ingelstorp :( sitter och kollar på massa gamla
bilder och får tårar i ögonen när man inser att man aldrig kommer sitta nere
i villan och prata skit på kvällarna, aldrig mer kommer festa på grillplatsen,
aldrig mer ha lektioner, aldrig mer rida på skolan hästar .. aldrig mer kommer att
umgås med alla underbara vänner så intensivt och så mycket som man gjotr nu i
de här 3 år, de 3 åren som har varit det bästa i mitt liv!

det blir inte bättre av att man ska åka till skolan och flytta ut alla grejer nu alldeles strax ,
jag vill inte!! hur ska man klara av att bo hemma när man inte har gjort det på 3 år ?
jag umgås ju inte med någon hemma längre, ska man bara sitta inne hela dagarna och ha
tråkigt ? tacka vet jag att jag har körtkort , så att jag kan köra till mina vänner . men det kommer
aldrig bli som förut ?

kommer något att bli som förut ? jag sumpar mina chanser hela tiden , och har fortfarande svårt
att veta vad jag vill,  varför blev allt som det blev från början ?



studenfesten hemma hos jonsson blev riktigt lyckad :) en mycket trevlig kväll , och jag hoppas
att alla kommer att träffas igen , att det inte var sista gången.
slutade med att jag fick sova kvar på öland så min skjuts hem åkte ifrån mig, men whatever ..
brände mig på brännässlor och det gjorde förbannat ont ska jag vara ärlig så har jag fortfarande
lika ont =/ men smörjer som fan med alovera salva så det börjar gå över nu :) 
resan hem dagen efter började med att vi fick sitta i en maskinhall eller verskstad och vänta typ
skit länge , sen blev det en nervös resa hem , men vi klarade oss ju hela vägen hem utan att bli
stoppade av någon polis ;) tack så jätte mycket för skjutsen!




saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0