kommer allt bli som förut ?

hoppas kan man kanske. varför ska det vara så jävla svårt
och veta vad man vill? allt känns fel, allt är helt virrigt , kan verkligen
inte bestäma mig, vissa dagar känns en sak bra och sen dagen efter
så känns det bara som ett helvete igen.




snart slutar skolan , är bara 10 lektioner kvar i skolan .
tävling i skol-dm, balen, skolmästerskapen och sen studenten!
ska jag vara ärlig så fattar jag inte att det verkligen är slut snart.
vad händer efter ? jobba kanske, önskar att jag sökt vidare .. varför gjorde
jag inte det på en gång ? känner mig som en idiot . fast i och för sig så kan det
vara skönt att ta det lugnt och jobba lite grann ett tag innan man börjar plugga igen.



pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0