alkhol+kärlek=stort MINUS!

mm söndag kvällen slutade inte riktigt som man hoppas . hade hoppats på en trevlig kväll ute och bara ha kul .
men istället så slutar det med alldeles för mycket dricka och massa tårar . inte bra alls .
har inget minne kvar från kvällen , bara vissa små saker . som jag råkade säga till viss del utan att mena det ,
men det fanns även mycket utav det som var sant . förlåt!

så här dagen efter så mådde man ju inte heller riktigt bra , upp och jobba halv 7 kommer typ sent . men vad
gör det ? hästarna överlevde ändå . har nog inte varit så här bakis sen jag drack minttu . blä!

nu ska jag lägga mig och fundera . försöka sova . sluta tänka . och typ dö!

love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0