10 augusti 2oo9

kära bloggläsare , förlåt för att jag ännu en gång har struntat
i att blogg . eller egentligen har jag inte det , har bara haft
mycket att göra .

middagen på kronan var lika god som den brukar vara , kanske
ska välja något annat nästa gång, äter ju plankstek varenda gång .
haha . men det är ju så himlans gott ..

gårdagen ägnade vi åt att bygga en rastgård till hundarna . eller ja ,
man kanske inte kan kalla det så . men vi satte upp ett staket på
trädgården så att dom kan gå lösa . jag kan lova er alla att dom
älskar den mer än dom älskar tuggben , haha .

nu sitter jag är i min ensamhet . tror att jag håller på att bli sjuk , ont
i huvud , hals och är helt matt i kroppen . så för min del så blir det en
riktig slappar dag idag . ska se om jag hittar något gott att äta sen ska
jag lägga mig framför tvn och mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0