15 augusti 2oo9

och jag är arg .
hoppades på att få träffa j idag men icke sa nicke . han skulle jobba , som om att han inte gjorde det typ 200 timmar i veckan suck !
jag får veta att någon viss m har varit och lånat mitt täcke på mitt rum . det som finns i mitt rum är bara mitt och ingen annan ska röra det utan att fråga . uppfattat ?
ännu argare blir jag när min bil är trasig . brukar man inte berätta när man smällt någon annans bil ? även att det bara var en flaggstång ? men min bil tål inte sånt så nu måste jag fixa en ny front . tack k !
och jag hatar 3 för att min mobil inte funkar . hallå jag betalade i tid ? what the fuck ! en mobil ska inte behöva vara avstäng i 4 dagar för det . jag blir galen . funkar den inte imorn så byter jag till mitt andra nummer som jag hade ett tag . eller så slänger jag mobilen och sim-kortet åt helvete !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0