8 augusti 2oo9

godmorgon , eller god förmiddag kanske man säger ?

är lika trött som alltid idag . kunde inte sova igår även att jag var
trött som tusan . vaknade vid 8 idag och körde hem till högsby .
vill bara sova , men verkar som att det är storstädning av hela huset
idag . suck . jag vill ju bara ligga ute i solen och pressa . men aja ,
städa är ju också ganska välbehövligt vill jag lova er . speciellt när
det verkar som att vårat hur är ett vandrarhem eller liknande .

melissa och smirnoff fick varsit pipben idag . så söta så . synd bara
att dom ska dela på ett . haha . dom är knasiga , eller ja i alla fall
smirnoff för det är han som inte kan ha ett eget .

och melissa börjar bli stor . hon har fått 2 vuxen tänder , och tappat
ännu en tand . just nu önskar jag faktikst att hon var lite större . fast
ändå inte . valpar är ju de sötaste , men dock de jobbigaste .

nä nu får jag väl hjälpa tid och så ska jag försöka ha tid till att blogga
under dagen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0