har fixat boende

tusan så jobbigt det är att lyssna på en skåning som pratat i telefon . haha . som tur var så var det inte så illa dom endel av dom pratar jag förstod allting i alla fall . men men , nu har jag ringt och fixat boende . var inte något att vara nervös för direkt hon var så otroligt trevlig och det gillar jag , trodde nästan att hon skulle vara som våran husmor och hon var läskig , gaah! men får i alla fall bo i närheten av dom andra två tjejerna eventuellt i en villa tillsammas med treorna . nice .. skönt att ha ett eget rum också . nu längtar jag nästan till att flytta igen . så skönt att ha ett nästan eget boende och bo med kompisar , så har jag ju levt i 3 år så jag är ju van vid det . men jag kommer sakna melissa och joel otroligt mycket :( men jag hoppas att ni kommer och hälsar på mig båda två .

nu ska jag duscha och fixa mig som vanligt så skriver jag så men inte gör jag det på en gång för det . haha . men ska iväg till kalmar snart och köpa en ny data sladd och så tänkte jag köpa en liten present till denice också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0