i'm back ..

efter flera dagars mys med de bästa :)
torsdag:
sara , jag och denice begär oss mycket tidigt upp till linnéa
för att rida . vi rider sen blir det kalmar , öland , högsby , tillbaka
till slättingebygd . haha . det var en mycket spännande bilresa och
jag tror aldrig att jag kört så mycket bil . på kvällen blir det mys
framför hajen . fast att alla var dötrötta och bara ville sova .

fredag:
jag och linnéa rider . jag på wille hon på majje .. stavning ? haha .
var mycket jobbigt . middes gamla ägare kom och vi kollade på när
dom red . sen åkte vi in till stan och postade våra ansökningar . för
tro det eller ej . vi 4 har sökt in till samma utbildning . djursjukvårdare .
de trodde ni inte om mig . så nu kanske framtiden börjar ljusna . svaren
kommer troligtvis redan nästa vecka . läängtar ! ännu  en myskväll med
chips , dipp och twilight . tyvärr ingen denice :(

lördag:
här går det undan . vi var ute och körde med ossian . fy fan va det gick .
jag har nog inte åkt häst och vagn på det viset sen jag körde ikull med
fille . inte vad jag minns i alla fall . och alla 3 + doddy tyckte det var apkul.
sen bar det av en sväng till kosta som sagt . hittade dock inget . letade
inte heller för den delen . haha . men hade aldrig varit där innan så det var
mycket spännande vill jag lova ;) NOT ! tillbaka mot slättingebygd för att fixa
sig inför kvällens fest .

albin:
kanon fest . alla var där , förutom ida :( gott grillat , mys och prat med alla . ja
och saker jag aldrig skulle ske hände . ojoj! sorry! mycket dricka , lite för
mycket eller nä .. tequilan blev inge bra . fanns ingen citron så jag spottade ut
och körde på dodleys istället mycket bättre . ja vet inte vad man mer kan säga
om kvällen den var kanon i alla fall :) tack !

söndag:
tillbaka till verkligheten . suck ! saknar redan att mysa med linnéa, sara, denice,
evert, doddy, spåra och resten av familjen håkansson :( men jag lovar att jag
kommer vara tillbaka inom en snar framtid. haha .
lämnade tillbaka tokaji idag . snyft . kommer faktiskt att sakna honom . väldigt
mycket . min lilla plutt . vi hade så mysigt nu i sommar .

nä nu ska jag vila , läsa alla bloggar (vågar inte ens kolla hur många det är)
är fortfarande bakis tror jag , i alla fall väldigt trött .

bilder kommer . orkar inte just nu .. :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaså är det djursjuksköterska i Skara ni sökt eller va? ;)

2009-08-02 @ 17:15:24
URL: http://bloggocarro.blogg.se/
Postat av: Denice

Jag har bäst lokalsinne! :D Tack för dessa underbara dagar, måste vi göra om! HAHA <3

2009-08-03 @ 16:16:34

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0