jag planerar ..

japp , jag sitter här framför min laptop och planerar . var jag inte förvirrad innan så är jag det nu . haha . jag är dålig på att planera saker . men nu har det löst sig med flytthjälp i alla fall . jag tar min bil till skåne och papi kör morfars bil . great . inte mer bestämt än . jo på tisdag ska vi till ikea och handla så innan dess måste jag kolla igenom vad jag behöver , suck . men vad gör man inte ? jag vill ha ett hemtrevligt rum i lila . jag älskar lila , det är den mysigaste färgen just nu och mörkblått såklart .

nä jag ska planera vidare , tvätta lite och duscha . kanske har bråttom ? vad vet jag . hundarna måste ha mat också . ojoj , det kanske är därför dom skäller lite där ute . jaja .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0