kalle anka och gossip girl

så ser natten ut i alla fall . börjar med lite kalle anka medans gossip girl programmet laddar sen ser jag på det . kanske hinner med lite mer kalle anka , who knows ;) och ja , kalle anka är en bra tidning . har alltid kul åt honom trotts att jag är 19 snart 20 och tjej . men vadå ? jag lär ju inte vara ensam om det i detta stora land .

kvällen blev bättre och bättre . lite kladdkaka och negerboll gjorde susen . melissa kissade i mammas säng . oups ! hon har aldrig kissat i sängen . tror det var lite svartsjuka för att c är här och ska sova över . jag tänkte gå och lägga mig och ha henne hos mig men hon går ner och då tänkte jag ; ja okej hon får sova nera om hon vill . men vad upptäcker inte mamma då när hon kommer ut i köket för att dricka , där ligger melissa och sover på köksbordet . haha . hon är väldigt knäpp . men hon gör bara såna dumma saker när hon är arg eller trotsig . annars är hon världens gosigaste och underbaraste bebis :)

imorn kommer älskling , jag längtar så att jag håller på att spricka . wii ! ska även en sväng till l i hultsfred och se så att hon sköter sig , mhm , hoppas att du ser detta och att du inte börjar röka får du slänger vi ut dig ;) haha !!

godnatt kära läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0