måndagsmys

tycker synd om alla stackare som börjar skolan idag . fast om jag gått kvar på ingelstorp så hade vi börjat förra veckan , varför tar gymnasietiden slut så fort ? men men , jag hade ännu ett sommarlov . yey . skolan börjar om ganska exakt 2 veckor . spännande . hoppas att det blir en lika rolig skoltid som på torpet . trots att ingelstorp alltid kommer vara den bästa skolan . sorry fröviskolan but i'm just teeling the truht ! så ni små ettor som nu börjar på gymnasiet i höst , ta vara på tiden :)

ikväll blir det mys med tacos . gott . love taco <3 sen tänkte jag ta det lugnt , gå en sväng med melissa om vädret tillåter , ägna lite mer tid till bloggen och lite annat smått och gott . tänker även hoppas på att j kanske bara dyker upp utan förvarning (känns ej så troligt) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0