önnestads naturbruksgymnasie

klockan 06,00 idag på morgonen satt vi i en iskall bil .
7 grader ute och nästan frost på bilarna . kallt ! det var
en bit att åka . resten av tjejerna sov medans jag tvingades
till att köra , trött som en liten råtta men fram kom vi som tur
var . även att vi inte trodde vi skulle hinna . haha .

nervös som tusan , aldrig svettats så mycket . borsett från
när solen steker på . och till råga på allt skulle jag göra det
muntliga provet först . det var jag och L som började . paniiik!

provet gick mer eller mindre åt helvete , var inte förberedd för
5 öre , trodde inte man skulle kunna massa om djuren , trodde
ju att dom ville veta mer om oss och vad vi kunde om djurkunskap ,
anatomi och lite sjuk tillstånd eller vad man ska kala det .
sitter här och grubblar , önskar att det fanns cirka 24 stycken som var
sämre än vad jag var så att jag kommer in . eller att alla vi 4 kommer
in så klart :) på tisdag får vi veta , nervööös !

sura miner på vägen hem . oftast så behövs det bara lite mat eller
något sött i magen så går det över . och det var som vanligt det funkade .
haha .

jaja , nu är jag tillbaka i småland och sitter hemma hos J och väntar på
honom , ovanligt va ? haha . får se om det blir tillbaka till högsby idag
eller om vi/jag åker i morgon bitti . beror på hur trött jag är .

nu blir det grillat , muma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0