tiden närmar sig med skrämande steg

snart är det dax . snart flyttar jag . snart börjar ett nytt liv , en ny skola , nya kompisar , nya lärare . jag saknar torpet <3 människor snackar så himla mycket skit om torpet "det är bara massa fest" "alla knullar allt och alla" m.m. visst det kan vara sant . men ärligt talat så är det den bästa tiden i mitt liv , vi festade och folk knullade runt . men vadå ? är man ung så får man göra som man vill . nog om det . den nya skolan: jag har aldrig hört något om den innan . alltså själva stället eftersom att kursen är ny så kan jag inte hört något om den . tänk om alla är töntar ? kommer det bara vara jag , denice och linnéa ? jag är nervös som ett as ! blir värre för varje dag när jag fortfarande inte vet vad som kommer att ske . läskigt ! men jag har ju tjejerna som stöd , tack för att ni finns :)

hörs imorn alla läsare för nu ska jag ha myskväll med carro och mellis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0