26 juli 2oo9

igår hade jag en kanon kväll tillsammas med linnéa , sara , denice och
frida :) åt tacos , hyrde film (som vi inte såg på) haha , åt massa godis
och chips och hade allmänt skoj . längtar tills nästa gång vi träffas och har
tjejkväll , för det är det bästa som finns :D
 
idag stannade jag och denice kvar hos linnéa typ hela dagen . åkte vid 4 . så
blev 2 heldagar ute i skogen typ . fetade oss framför tvn typ hela dagen . eller
ja , hela dagen . men det var mysigt det också . man behöver ju inte vara på
topp hela tiden , hehe .

tyvärr blev det inga bilder från gårdagen . glömde bort kameran . tyvärr :(  


Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

Låter som ni hade det riktigt nice:)

Jo tack, min helg har varit suverän:) Mkt hetta o skoj fester:) Nå skoj planer för imorgon?

2009-07-27 @ 00:27:03
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Julia

låter trevligt :)

kram.

2009-07-27 @ 21:55:27
URL: http://juliamelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0