baby <3

ååh, min stackars melissa har blivit dåligt :( har bajsat inne
hela kvällen nu , hon gör nästan aldrig det . speciellt inte precis
efter att hon varit ute . men förhoppningsvis har hon bara ätit
något dåligt . eller ? jag är inte så duktigt på valpsjukdomar . fast
hon verkar ju vara helt okej nu .. :)

funderar på att ta mig en väbehövlig dusch och ta hand om mig själv
lite grann . fast är inte sugen på det heller . är jävligt trött och vill bara
sova . men inte redan .. får se hur jag gör med den saken .

blir i alla fall inget mer bloggande idag . är jobbigt när man måste dela
dator med resten utav familjen :( blä !

rättelse: i dagens låt ska det stå sex on fire inte sex in fire .
hade lite bråttom när jag skrev det  . men antog att ni fattade det ändå ;)


hade inga bilder på henne på denna dator så får bli en old one :)

hörs imorn sötisar :) <3

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

Min dag har vart ok än så länge, vakande nyss och ska äta frukost:) hoppas det blir en dag:) ojda hoppas valen blir bättre snart:)

Nå trevligt planerat för imorgon?

2009-07-23 @ 21:48:28
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: julia

FIN BLOGG :) ! kika gräna in på min blogg och skriv vad du tycker . Du kan också ställa en liten fråga du kommer på i min frågestund.Du kan också rösta på mig om att bli veckans blogg hos www.lippsdontlie.blogg.se jag skulle bli väldigt glad om du gjorde aallt det här . KRAM !

2009-07-24 @ 00:00:38
URL: http://seriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0