får passa på ..

.. att blogga idag . för imorn kommer jag ha fullt upp .
kvart över 8: åka till oskarshamn en sväng . suck !
11.00: besöka frisören för klippning och färgning .
ca 13:00: plocka vinbär hemma hos mormor och morfar . suck igen !

ja , lite av allt det jag ska göra . mellan allt det där ska jag tvätta bilen , och
städa den invändigt . den ser förjävlig ut!
ska även försöka att hinna med och blogga . vill ju inte göra er besvikna .
nu när jag entligen har börjat komma igång igen .

så ska jag hinna med melissa stackarn också . hm , hoppas mamma är villig
att ta hand om henne ett tag . tillsammans med smirnoff så är hon ett monster .
suck . kissar överallt också , bara för att han gör det . hon som precis börjat bli
rumsren :(

nu blir det en liten kvällpromenad med tösen . sen sängen . blir ju en tidig morgon .

natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0