klipp &färg

japp , nu var det fixat . jag är otroligt nöjd . älskar mitt hår och det gör
frisören också . ja nästan alla älskar det (a) jag kan ju inte hjälpa att
jag har världens lenaste hår . babyhår !

får se vad som händer nu . skulle ju plocka vinbär , men regnet öser
ner så är inte så sugen på det . ska prata med morfar och se vad han
säger .

annars blir det till att kolla på när hundarna bråkar . för det är de enda
dom två små skitarna gör , suck ! men jag älskar dom för det , mest
melissa baby <3


här busas det för fullt . så ser det ut dagarna i ända ;)

nu blir det tacosallad , jumy !

Kommentarer
Postat av: Bubblyheart ♥

sv: låter bra! jo det är bra med mig me! Lite tråkig väder bara!

2009-07-28 @ 14:03:32
URL: http://bubblyheart.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hej! Ditt tips hjälpte, nu har jag beställt en ljussnurra:) Tusen tack!!



Ska vi följa varandra på bloglovin?



Ha en fin dag!



Kraam

2009-07-28 @ 19:26:53
URL: http://ingelasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0