slappa och tsaktiski .

sa ju att det skulle bli dåligt med bloggande idag . tyvärr . men min
ego syster har snott min bärbara dator , grr ! fast jag lyckades sno
tillbaka den och nu är den min för resten utavn kvällen , mohaha !

har i alla fall väldigt tråkigt . har bara slappat hela dagen . fast det har
varit väldigt skönt . förstår inte hur det kan vara skönare att vara hemma
och ta det lugnt än att vara hos joel och ta det lugnt , mysko !
fast har ju faktiskt haft typ tsaktsiki maraton , med filmerna inte med såsen .
(för er som inte är så smarta) . men första filmen gick på tv1000 och så var
jag ju självklart tvungen att se den andra också .. men what the fuck . barnfilmer
is the shit ! ;)

nu verkar det som att det blir lite mys med syster , kanske lite ben och jerry's
också . får se om min mage klarar av det . blir bara värre och värre med den
där jävla laktosintolerans grejen . varför kan man inte bara vara precis som
resten av sveriges befolkning och tåla laktos ? jag älskar ju mjölk ... produkter !

antar att jag har tusen bloggar att läsa också , så nu får jag roa mig med det .
förstår inte hur mycket folk bloggar ? ;) haha . men ska inte klaga , för varenda
blogg jag läser är kanon bra .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0