sorry

blev en snabbrunda i skogen idag , eftersom att vädret inte
tillät en lång rund , jävla skit . får hoppas att jag har mer tur
imorn , ska även pröva att lägga på en annan sadel för den
han har nu verkar för lite , hrm!

sen fick jag höra vad surmärren lisa gjort, usch så hemskt!
hoppas du mår bra lousie och inte tar på dig skulden för det
var ju inte ditt fel :(

nu blir det sängen . trött som fasen idag . vädret tar verkligen
kål på en . får se om jag hinner läsa ut min bok ikväll . har
alldeles för lite kvar utav den :(

oj , upptäckte innan att jag har massa kommentarer att svara på
men jag ska försöka hinna med det imorn :)

natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Ida (Din ex-fru)

Vad har cp-hästen gjort med stackars Louise nu?! O=

2009-07-22 @ 23:55:03
Postat av: SANNA [SANNAAKARIN.BLOGG.SE]

SV: Händer hos dig? :)

KRAM

2009-07-23 @ 01:30:10
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE
Postat av: Frida

Vad har hon nu gjort hästjävlen?:P

2009-07-23 @ 10:04:51
Postat av: Sara

undrar också vad lisa har gjort? :O

2009-07-23 @ 16:59:25
Postat av: Janni

Va har hon gjort? :S

2009-07-23 @ 21:07:48

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0