090709

ursäkta mitt blogguppehåll .
känner mig deprimerad och har verkligen
ingen lust med någonting . känns som att
det ända jag gör nu är att läsa mina böcker
och att ta hand om hunden . känner mig helt
borta och bryr mig inte om något . är det normalt ?
vad beror det på ?
är så himla rastlös hela tiden , har ju inget att göra .
ge mig ett jobb!

inte meningen att skriva ett så tråkigt inlägg . men
ska ta tag i det . nu ! först ska jag svara på alla era
kommentarer sen ska jag ta tag i att fortsätta läsa
bloggar .

jag återkommer! <3

Kommentarer
Postat av: linda.

Hoppas du får en fin fredagkväll! :)

2009-07-10 @ 16:45:24
URL: http://liindhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0