you spin my head right round

blev inget oskarshamn då jag insåg att jag inte skulle hinna det också . sen kom jag på att det skulle bli väldigt onödigt , var ju mest för att köpa sista twilight boken och den kan jag lika väl svänga in i kalmar och köpa . så jag kan faktikst vara smart .

blir en sväng in på citygross idag , eftersom att jag igår upptäckte att dom hade after eight glass . men med min vanliga otur så hade dom ju inte öppet igår .  så jag hoppas på lite mer tur idag . håller tummarna!

har faktikst inte tid med det här , måste hitta något snyggt att ha på mig ikväll . gaah! min garderob är helt tom på snygga kläder . men snart får jag pengar och då blir det till att införskaffa sig lite nytt :)




bjuder på den här låten , just för att den får mig pep för lite fest :)

Kommentarer
Postat av: laila

Tack så mkt sötnos =) Vill du veta hur mycket du fiser? :P

2009-07-17 @ 11:57:28
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Dress Like a Princess

Den låten funkar alltid

2009-07-20 @ 18:38:49
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0