090330

nu är man inte längre häst ägare , är först nu på morgonen som jag har förstått det hela .
känns faktikst riktigt bra , han kommer till ett ställa där han kommer att bli mycket bortskämd,
och det kommer han verkligen att trivas med . min lilla pojk :'(

men istället så är jag nu bilägare , inte på pappret , men jag har bilen . det känns väldigt skönt ,
att kunna ta sig precis överallt . stackars joel bara som inte har någon bil kvar . men men ;)
det är inte mitt problem . haha .

mår fortfarande dåligt , vet inte om det är så att jag är allergisk mot något om det är därför jag mår
så illa hela tiden eller om det är något annat . hoppas jag bli bra snart så jag kan åka till praktiken ,
stackars janni som får vara där helt ensam .

nu ska jag fixa mig i ordning , tänkte åka hem en vända nu mitt på dagen . var ett tag sen man var hemma
i lilla högsby sist, men blir tillbaka till skolan igen nu ikväll . för att sova hemma är ingen hitt , uscha!
mycket trevligare här :)


ha en underbar dag , för det ska jag ha (så gott det går)
love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0