jag väljer livet

uscha, mycket sen kvällsmat som vanligt. tror att jag måste skärpa mig med ätande och börja med matrutiner, man mår helt klart bättre och så blev man ju smal med :) från och med imorn ska jag börja med frukost, lunch och middag vid normala tider. även någon fika däremellan, om det inte är för mycket i skolan :)

nu är det sängen som väntar, tänkte läsa klart min bok nu, jag väljer livet, väldigt hemsk, men otroligt bra . tycker hon som har skrivit boken är väldigt stark som klarar av att skriva om det hemska som har hänt.
efter att den är färdig läst så blir det stieg larsson's - män som hatar kvinnor, införskaffad idag, den verkar otroligt bra.


Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0