22.22

de märks väldigt stor skilland på statistiken nu när man börjat blogga
lite mer igen , men hur mycket tid hade man där inna studenten ? typ
ingen tid alls , nu har jag all tid i världen .
redan efter en dag så är jag trött på att inte gå i skolan , har haft så fett tråkigt
hela dagen , hade gjort mycket för att få komma tillbaka till skolbänken och
plugga lite faktikst .

sen nu här på kvällen föll en tår från ögat när jag faktikst insåg att det aldrig mer kommer
bli något skitsnack nere i villan om kvällarna , det kändes hemskt när den tanken slog
mig , jag vet att det tog tid men kändes inte som att det var förens idag man förstod det så
där ordentlig . fy fan!

sen är jag redan trött på att bo i lilla högsby , vad fan ska man göra här liksom ?
jag känner inte någon så där direkt att man bara kan ringa och fråga om man ska hitta på något ,
känner mig faktikst hemsk som inte har brytt mig förens nu .. =/
men just nu letar jag förbryllat efter ett jobb och önskar att jag kunde flytta .. precis vart som helst .
jag kan göra precis vad som helst för att få ett jobb ;) (det finns gränser) men just nu är jag typ
desperat när jag tänker på att jag inte kommer få några pengar nästa månad .. gaah!

kyss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0